Ε: Πώς μπορώ να κλείσω μια βίλα;
Α: Μπορείτε να μας στείλετε ένα αίτημα μέσω της ιστοσελίδας μας για συγκεκριμένες ημερομηνίες ή να μας στείλετε ένα email απευθείας. Θα σας απαντήσουμε με το συνολικό κόστος και μια φόρμα κράτησης με τις λεπτομέρειες κράτησης και την διαδικασία πληρωμής. Η βίλα δεν θεωρείται κλεισμένη εάν δεν προκαταβάλετε το ποσό που απαιτείται.
Ε: Πώς μπορώ να κάνω πληρωμή;
Α: Για να εξασφαλίσετε την κράτησή σας, θα χρειαστείτε να πληρώσετε προκαταβολή το 30% του συνολικού ποσού και το υπόλοιπο θα να εξοφληθεί έως και 6 εβδομάδες πριν την άφιξή σας. Η πληρωμή μπορεί να γίνει με τραπεζικό έμβασμα
Ε: Τι περιλαμβάνει το κόστος διαμονής;
A: Το ποσό ενοικίασης της βίλας περιλαμβάνει τους νόμιμους φόρους, τέλη ηλεκτρικού ρεύματος και νερού, σύνδεση στο internet, σεντόνια και πετσέτες. Δεν υπάρχουν πρόσθετες χρεώσεις εκτός εάν μας ζητήσετε επιπλέον υπηρεσίες όπως προσωπικό σεφ, καθημερινή καθαριότητα κ.α.
Ε: Πώς μπορώ να ξέρω ότι η κράτησή μου επιβεβαιώθηκε;
Α: Θα λάβετε ένα email όταν δούμε την πληρωμή σας στο λογαριασμό του ιδιοκτήτη. Αυτό το email αποτελεί κα την επιβεβαίωση της κράτησης σας.
Ε: Ποια είναι η πολιτική ακύρωσης;
Για ακυρώσεις άνω των 8 εβδομάδων πριν την άφιξη επιστρέφεται το 100% του συνολικού ποσού.
Για ακυρώσεις 6-8 εβδομάδες πριν την άφιξη επιστρέφεται το 70% του συνολικού ποσού.
Για ακυρώσεις 4 έως 6 εβδομάδες πριν την άφιξη επιστρέφεται το 50% του συνολικού ποσού.
Για ακυρώσεις που γίνονται λιγότερο από 4 εβδομάδες πριν από την άφιξη ή σε περίπτωση μη εμφάνισης δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων.
Ε: Είναι απαραίτητη η ταξιδιωτική ασφάλιση;
Α: Ναι, συνιστάται ιδιαίτερα να κανονίσετε πλήρη ταξιδιωτική ασφάλιση για να συμπεριλάβετε και την ακύρωση της διαμονής σας.
Ε: Γιατί χρειάζεστε τα στοιχεία της πτήσης μου;
A: Τα χρειαζόμαστε για να γνωρίζουμε εάν υπάρχει περίπτωση να μην είσαστε στη βίλα την αναμενόμενη ώρα λόγω καθυστέρησης πτήσης. Στείλτε μας την ώρα άφιξης και τον αριθμό πτήσης, την ώρα αναχώρησης και τον αριθμό πτήσης.
Ε: Πότε μπορούμε να κάνουμε check-in και check-out;
Α: Το check-in μπορεί να γίνει ανά πάσα στιγμή μετά τις 14:00 και το check-out μέχρι τις 10:00 το πρωί. Εάν η ημέρα άφιξης ή αναχώρησης δεν είναι ημέρα αλλαγής (επισκέπτες να φεύγουν ή έρχονται στη βίλα την ίδια ημέρα), ο χρόνος check-in και check-out μπορεί να είναι πιο ευέλικτος. Θα μπορείτε να ενημερωθείτε για αυτό 2 ημέρες πριν από το δικό σας check-in και check-out.
Ε: Ποιος θα μας υποδεχτεί στη βίλα;
Α: Πριν από την άφιξή σας θα σας δοθεί ένα κινητό τηλέφωνο επικοινωνίας του διαχειριστή της βίλας που θα σας βοηθήσει σε οτιδήποτε χρειαστείτε. Θα σας καλωσορίσει στην βίλα, θα σας κάνει μια σύντομη ξενάγηση σε αυτήν για να εξοικειωθείτε όσο γίνεται πιο γρήγορα με το νέα σας περιβάλλον.
Ε: Μας παρέχετε πετσέτες μπάνιου καθώς και κλινοσκεπάσματα;
Α: Παρέχονται κλινοσκεπάσματα και πετσέτες μπάνιου. Οι πετσέτες μπάνιου προορίζονται μόνο για χρήση εντός της βίλας. Η συχνότητα αλλαγής τους είναι δύο φορές την εβδομάδα.
Ε: Είναι δυνατόν να έχουμε επιπλέον υπηρεσίες;
Α: Προσφέρουμε επιπλέον υπηρεσίες με επιπλέον χρέωση. Παρακαλείστε να μας ενημερώσετε όσο γίνεται πιο νωρίς, κατά την κράτηση σας ή τουλάχιστον πριν από την άφιξή σας.
Ε: Μπορούμε να έχουμε καθημερινή καθαριότητα;
Α: Μπορούμε να προσφέρουμε υπηρεσία καθημερινής καθαριότητας με επιπλέον χρέωση. Παρακαλείστε να μας ενημερώσετε όσο γίνεται πιο νωρίς, κατά την κράτηση σας ή τουλάχιστον πριν από την άφιξή σας.
Ε. Τι μπορώ να κάνω αν ξεχάσω προσωπικά μου αντικείμενα στη βίλα;
Α: Παρακαλούμε, λάβετε υπόψη ότι είναι δική σας ευθύνη να διασφαλίσετε ότι όλα τα υπάρχοντά σας θα αφαιρεθούν από τη βίλα στο τέλος των διακοπών σας. Πριν αναχωρήσετε από τη διαμονή σας, βεβαιωθείτε ότι έχετε ελέγξει προσεκτικά την βίλα για τα προσωπικά σας αντικείμενα, τα χρηματοκιβώτια, τις ντουλάπες, τα συρτάρια κλπ.